Subject: Küsimus, KUUSIKU kinnistu (katastritunnus 35201:003:0742)
From: Forest Reserves OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 10:00:09 +0200

Tere

Küsimus puudutab Kuusiku kinnistu koosseisu kuuluvat katastritunnust 
35201:003:0742. Kas sellele kinnistule võib ehitada? Vallapoolne vastus 
allpool, aga sealt sain ka tagasisidet, et peaksin pöörduma Transpordiameti 
poole.

Kas Teil on võimalik leida aeg päeva esimeses pooles, et sellele küsimusele 
vastata? Aitäh.

---

Lugupidamisega

Kärt Pütsep

Forest Reserves OÜ
Jaamamõisa ärimaja, Tartu, 50605
Tel: (+372) 52 31 680
www.maa.ee <http://www.maa.ee>

-------- Esialgne kiri --------

Pealkiri:	 RE: Küsimus, KUUSIKU kinnistu (katastritunnus 35201:003:0742)Kuupäev: 
04.03.2024 08:45Saatja: 
Kadi Raudla <[email-masked]>Saaja: 
Forest Reserves OÜ <[email-masked]>Tere,

Lisan meilile maa-ameti kaardiserverist väljavõtte, kust on näha kõik 
kitsendused.

Vastavalt kehtivale üldplaneeringule on võimalik taotleda 
projekteerimistingimused, kui elamukrunt on vähemalt 1,5 ha suur. Peale seda 
tekib detailplaneeringu kohustus.

Antud kinnistu idapoolne osa on suures Kodasoo oja piirangutega kaetud ning 
sellel osale ka ei ole elamuehitus võimalik. See osa, mis jääb kohalikust 
teest lääne poole annab nõutud 1,5 ha välja. Kaheks elamukrundiks jagamise 
võimalust ma ei näe. Kinnistu hoonestamisel peab arvestama sellega, et 
tegemist on väga mürarohke alaga, st maantee poolne mets peaks jääma 
kindlasti looduslikuks müratõkkeks ja hoonestusala võimalikult lõunaserva.

Kuna kinnistu piirneb maanteega, siis annab ka Transpordiamet omapoolsed 
tingimused projekteerimisele. Kõige õigem oleks ka Transpordiametilt 
koheselt küsida tingimusi või arvamust, siis ei ole hilisemalt üllatusi.

Tervitades,

Kadi Raudla

planeeringute peaspetsialist

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
5348 4442|606 6379

Kuusalu Vallavalitsus
Mõisa tee 17| Kiiu alevik | 74604 Kuusalu vald | Harju maakond

 <http://www.kuusalu.ee/> www.kuusalu.ee

 <https://www.facebook.com/Kuusalu-vald-161786783965582>

From: Forest Reserves OÜ <[email-masked]>
Sent: Monday, March 4, 2024 8:37 AM
To: Kadi Raudla <[email-masked]>
Subject: Küsimus, KUUSIKU kinnistu (katastritunnus 35201:003:0742)

Tere

Küsimus puudutab Kuusiku kinnistu koosseisu kuuluvat katastritunnust 
35201:003:0742. Kas seda kinnistut saab jagada kaheks ja kas mõlemale 
tekkinud kinnistule saab ehitada eramaja koos abihoonetega? Kui sellele 
küsimusele on vastus negatiivne, siis kas ilma jagamata saab antud 
katastritunnusele ehitada eramaja koos abihoonetega?

Kas Teil on võimalik leida aeg päeva esimeses pooles, et sellele küsimusele 
vastata? Aitäh.

-- 

Lugupidamisega

Kärt Pütsep

Forest Reserves OÜ
Jaamamõisa ärimaja, Tartu, 50605
Tel: (+372) 52 31 680
 <http://www.maa.ee> www.maa.ee